ساقی عطشان




   ساقی عطشان


    پایگاه فرهنگی مذهبی ساقی عطشان
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 88
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 219
بازدید کل : 5371
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ

سلام به همه ی بازدیدکنندگان عزیز این وبلاگ به عشق ارباب حسین ساخته شده است امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ سپری کنید
لينك دوستان
» قالب وبلاگ

» فال حافظ

» قالب های نازترین

» جوک و اس ام اس

» جدید ترین سایت عکس

» زیباترین سایت ایرانی

» نازترین عکسهای ایرانی

» بهترین سرویس وبلاگ دهی

پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی
نماز مائده ی آسمانی
صهیون ستیزی
خبرگزاری رئال مادرید
خیمه
طلوع ستاره
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ساقی عطشان و آدرس saghiatshan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» دلایلی که 2012 پایان دنیا [نی] است!

پیش بینی های نوستراداموس:
- براساس پیش بینی های نوستراداموس که تاکنون انقلاب فرانسه، بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی، جنگ های جهانی و حتی حادثه یازده سپتامبر در امریکا را پیش بینی کرده است، سال 2012 سال مرگ جهان است.
- نوستراداموس فرانسوی در قرن 16 میلادی، به صورت رمز گونه، مطالبی را بازگو کرده است که هر یک از دانشمندان، گونه ای خاص و خوانشی متفاوت از آن ها داشته و هنوز نتوانسته اند نشانه های موجود در کتاب نوستراداموس را به حادثه ای واحد مطابق دهند. این اتفاق در پیش بینی سال 2012 نیز رخ داد، به ویژه وقتی که به یک باره تابلوی نقاشی از نوستراداموس پیدا شد و پایان دنیا را به همان نقاشی نسبت دادند.

پیشگویی هوپی های آمریکا:
- یکی از قبایل سرخ پوست قدیمی امریکا که به تازگی توجه دانشمندان را به خود جلب کرده اند، هوپی ها هستند که در منطقه آریزونا زندگی می کنند. آنان بر این باورند که 2012. سال پایان جهان است.
- برایهر ادعایی باید دلیلی قانع کننده وجود داشته باشد. تا چندی پیش، نسل هوپی ها در آستانه انقراض بود. با این وصف، رسانه ها به آن ها توجه نشان می دهند؛ زیرا این کار به سود سیاست های امپراتوری رسانه ای است. باید دانست عمده باور این قبایل به نقاشی های برجا مانده بر صخره های آریزوناست. نه دلایل علمی.

افسانه تقویم مایاها:
-براساس تقویم این قوم باستانی پیشرفته امریکای جنوبی، جهان در تاریخ 21 دسامبر سال 2012 میلادی نابود می شود و 22 دسامبر، تاریخ ها صفر می شوند.
- تقویم طویل اقوام مایایی، دوره تقیم طویل اقوام مایایی درتاریخ 21 دسامبر سال 2012 تمام می شود و از ابتدا آغاز می گردد. البته این سخن به آن معنی نیست که جهان در 22 دسامبر پایان می یابد.
بلکه دور جدیدی از تقویم آن ها شروع می شود.

جابجایی میدان مغناطیسی زمین:
میدان مغناطیسی کره زمین از شمالبه جنوب تغییروضعیت خواهد داد و زمین نابود خواهد شد.
- با توجه به فعالیت هایزمین، چرخش میدان مغناطیسی زمین تاکنون چندین بار اتفاق افتاده است. هم چنین این اتفاق که آخرین نوبت آن به چند هزار سال قبل بر می گردد. بنابر شواهد موجودف در سال2012 و نه چند صد سال اخیر اتفاق نمی افتد. حتی اگر این اتفاق هم رخ دهد، سبب انقراض نسل انسان نخواهد شد، بلکه شاید تغییراتی در سیستم بیولوژیکی ایجاد کند.

آن هایی که وقتی مصیبتی به ایشان می رسد می گویند:
«انا لله و انا الیه راجعون؛ ما ملک خداییم و به سوی او باز خواهیم گشت». (سوره بقره آیه 156)

وقوع آرماگدون:
- آیا در سال 2012 جنگ بزرگ هسته ای به نام آرماگدون اتفاق می افتد و نیروهای خیر و شر با یکدیگر مقابله خواهند کرد؟
حارمجدون یا آرماگدون، مکانی است که در کتاب مکاشفه 16:16 آمده است: «و ایشان را به موضعی که آن را در عبرانی، حارمجدون می خوانند، فراهم آوردند.»
آرماگدون، منطقه ای است در 20 مایلی جنوب شرقی بندر حیفا در شمال فلسطین اشغالی که با توجه به عقاید مسیحیان، جنگی بزرگ در آن اتفاق می افتد. کشیشان بنیادگرا معتقدند این جنگ، نبردی هسته ای خواهد بود. اگر این جنگ را همان جنگ قرقیسا بدانیم، جنگی بزرگ است که در روایات اهل بیت (علیهم السلام) نیز وارد شده است. در حدیث است که: «میسر می گوید: امام باقر علیه السلام به من فرمود: ای میسر! فاصله میان شما و شهرقر قیسا چه قدر است؟
عرض کردم: آن جا به ما نزدیک است و در کنار شط فرات قراردارد. امام فرمود: بدان که به زودی در آن جا رویداری رخ خواهد داد که از روزی که خداوند تبارک، آسمان ها و زمین را آفریده، مانندش رخ نداده است و تا آسمان ها و زمین پایدار است، نظیری برای آن روی ندهد.
آن جا مهمانی پرندگان خواهد گشت و درندگان زمین و پرندگان هوا از اکشته های آن سیر می شوند. تیره قیس در آن جا نابود می شوند و دعوت کننده ای برای یاری ایشان نباشد،» [1] بعد از این جنگ، سفیانی با پیروزی از صحنه نبرد خارج می شود. این جنگی است که رخ خواهد داد، اگر چه هیچ دلیلی بر وجود آرماگدون در سال 2012 نداریم.
[1] بهشت کافی، ترجمه روضه کافی، ص 344

شایعه های رسانه ای:
- شایعه پراکنی رسانه ها مبنی بر این که دنیا در سال 2012 پایان خواهد یافت. سبب شده است هاله ای از هراس بر مردمان کشورهای غربی سایه افکند.
هاله ای از هراس بر مردمان کشورهای غربی سایه افکند. این امر، اذهان جهانیان را برای اهداف از پیش تعیین شده مانند بهره برداری مادی برای سود آوری بیشتر، بهره برداری های سیاسی برای جنگ افروزی، بهره برداری های مذهبی برای آماده سازی مردم جهت عضویت در گروه های بنیادگرای مسیحی آماده کرده است. این شایعه ها در ایران نیز به صورت بومی درآمد و سبب ساخت مستندیشد به نام ظهور نزدیک است که عنوان پر بیننده ترین مستند را به خود اختصاص داد.

به خط شدن تمامی ستاره های منظومه شمسی:
- در سال 2012 تمامی سیارات منظومه در یک خط فرضی قرارخواهند گرفت و زمین بر اثر نیروهای گرانشی از بین می رود.
- قرار گرفتن تمامی سیارات در یک خط فرضی امکان پذیر نیست؛ زیرا خورشید و سیارات دیگر، همگی در یک مدار مشخص قرار ندارند و با یکدیگر زاویه ای را تشکیل می دهند. برای مثال، تفاوت مدار زمین با عطارد، 006/7 و با زحل، 494/2 درجه است. تمامی این حالات را باید طوری در نظر بگیرید که منظومه شمشی ما نقطه کوچکی از کهکشان راه شیری است و کهکشان راه شیری نیز یکی از کهکشان های متوسط عالم است. برای به خط شدن چنین حالتی در منظومه شمسی باید اتفاق هایی در کل عالم رخ دهد تا با کمک نیروهای گرانشی اثر گذار بر یکدیگر به این حالت برسیم. تمامی این احتمالات نیز تنها به خواست خداوند انجام خواهد شد: «اذا زلزلت الارض زلزالها». (زلزله: 1)

تازه های مرگ بارخورشیدی:
- توفان های خورشیدی در سال 2012 به اندازه ای شدت می گیرند که سیستم های مخابراتی و ارتباطی ناکارآمد می شوند.
- فعالیت های خورشید که بیشتر در نواحی لکه های خورشید اتفاق می افتد، سبب فوران زبانه های خورشیدی می شوند که در نتیجه، میدان مغناطیسی خورشید را پررنگ تر می کنند. به این علت که این پدیده هر یازده سال به اوج خود می رسد. گاهی بر نیروی مغناطیسی زمین اثر می گذارد. سال2012 نیز دوره اوج گرفتن فوران های خورشیدی است که ممکن است بر وسایل ارتباطی اثر گذار باشد. با این حال، این اثرگذاری چنان نیست که مایه نگرانی شود.

حمله موجودات فرا زمینی:
- امکان دارد موجودات فرا زمینی، از سیارات دیگر به زمین بیایند و نسل بشر را منقرضکنند.
- این که موجودات فضایی امکان پذیرند یا نه، مسئله ای است که از نظر علمی رد نشده است و مؤیدی هم در احادیث اهل بیت برای آن وجود دارد. به هر حال، موجودات دیگری غیر از انسان واقعیت هایی هستند که از بدو خلقت انسان وجود داشته اند. نمونه برجسته آن را که خداوند هم در قرآن نام برده است. جنیان هستند که پا به پای انسان ها در همین کره خاکی، زندگی مسالمت آمیزی دارند و خواهند داشت.
بنابراین، خطری از جانب آن ها بشریت را تهدید نمی کند.


برخورد سیاره ای به زمین:
- سال2012، سیاره ای به زمین برخورد خواهد کرد که سبب می شود دوباره همان اتفاق هایی تکرار شود که در میلیون ها سال قبل مایه انقراض نسل دایناسورها شده بود و این بار نسل انسان ها را نابود کند.
مطالب غیر علمی زیادی درباره برخورد انواع سیاره ها هم چون سیاره ایکس، نیبیرو واریس منتشر شده است. اما واقعیت این است که در سال 2012 از نظر علمی، هیچ سیاره ای در حال نزدیک شدن به کره زمین نشست. اگر هم چنین اتفاقی بیافتد، مطمئناً سبب پایان یافتن دنیا و انقراض نسل انسان نخواهد شد؛ زیرا براساس احادیث، حکومت آرامش امام زمان ارواحنا له الفداء هنوز اتفاق نیافتده است.

ظهور امام زمان:
- امام زمان ارواحنا له الفداء در 21 دسامبر سال 2012 میلادی مطابق با اول دی 1391 برابر با روز جمعه 7 صفر 1434 سال روز میلاد حضرت امام موسی کاظم علیه السلام ظهور می کند.
- با توجه به احادیث، تعیین وقت ظهور امام زمان ارواحنا له الفداء امکان پذیر نیست و «توقیت» به شمار می رود. وقت ظهور حضرت نامشخص است و هر لحظه امکان دارد اتفاق بیافتد، ولی وقت قبلی برای آن نمی توان در نظر گرفت.

منبع:www.montazar.net



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نويسنده : ابوالفضل و مهدی | تاريخ : دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» عناوين آخرين مطالب